Tuesday, August 16, 2011

✿ Ishhhh LELAKI...TOLONGGG lah faham!! ✿


 Hmmmm....hr ni aku rasa nak mengomel lg...
Aku nak mengomel pasal org LELAKI..
Orang lelaki ni ade yg spesis SENGAL tau...
jenis x reti faham bahasa..
kepala besar..
dan penjahat...
huhhh....mulut manis giler...
tapi hati....huhhh...kejam nak mapus...
x berperi kemanusiaan..
Ok la...pe korang rasa..bila ade beberapa org suka kat korang...
sedangkan...faktanye...korang hanya sorang je..
maksud aku..hati korang tu ade satu je...
pe korang nk wat masa tu??
pe korang rasa??
korang de rasa rimas x??

Aku benci sgt dengan spesis lelaki yg nk mengorat mulut kan main lg..
manis mcm lolipop..
tapi.....
bila kena reject...
kita d maki hamun....
oiiii...apa ke bodoh sgt kamu ni??????!!! xXXXXxxx

kalau aku x layan...
ko kata aku ni SOMBONG..
ayat ko plak bukan main best lg kan??

 (SPESIS 1)
"eh..ko ingat ko tu cantik sgt ka?"
"eh kalau ko ndak suka, aku pun tak suka la"
"mcm la cantik sgt..sombong!!!"
 ------ Yg ni kategory lelaki BIADAP + DESPERATE  ok ------
(SPESIS 2)
Yg ni pla..spesis nak bkawan sbb  nak kapel je.
(padahal da ade kapel pun..saje nk gatal cr koleksi le tu... =.=...ape ko igt CINCAI kaaa????)

 "awk...awk ni comel lah.."

"ye ke? tq :)"

(byk lg le ayt mengayat bunga2 dia")
pastu...

"awak2...awk single eh?"

"tak...sy dah ade pakwe..nape?"

"oh..sy pun de makwe wak..sy sgt kat makwe sy tu...dia cantik tau..cam awk jgk..
tp tu la..muka cam awk skt..tapi sy setia & syg sgt kat makwe sy tu..hehe"

Oiiiiiii....
bodoh giler...ko nih spesis x malu ler...
ade aku tanya pasal makwe ko???
eiiiiii...xtau aku nak kata ape...hak tui betul...
ko yang menggedik...pastu wat ayat mcm aku plak terhegeh2 kat ko...
Bodoh..bodoh..bodoh!!!
hah kan..geram giler aku org mcm ni!!!..
----- Yg ni kategory TAK TAHU MALU + EGO  ok.------

(SPESIS 3)
Yg ni lelaki yg tak sedar diri...xtau pe describtion lg yg sesuai itk lelaki jenis ni..

" Awak....kte suka sgt kat awk...tapi...awk mesti x suka kte"

"nape lak?"

"ye la..awk tu cantik...comel...tapi kte ni...muka dah le xde..harte xde..pandai pun x"

"muka x penting...yg pntg hati  baik le..klu muka da x brp..hati plak buruk..lg pompuan takut wak"
 tp..klu ati baik..KDG2 ..ade je yg akn ske kte seadanya kita."
"habih tu...awk x suka kte la ni?? ye..kte sedar spe la kita"

Aku pun bla2 lg bg jwpn + supaya dia x kecewa dgn muka dia sndr..
tapi si bongok ni plak....

"ye la awk...klu awk pandang rupa je...awk xkan bahagia.."
"kalau awk tolak org sbb rupa dia...satu hari tuhan balas awak"
bLA bLA bla....
(annoying =.=)
oiiiii.....ko ni kenapa????
ade aku maki2 muka ko???
ade aku hina2 muka ko????
ade aku kata ko x handsome????
syialll lah ko ni...
KALAU KO X PANDANG MUKA SGT...APESAL KO SIBUK PUJI2 MUKA ORG LAIN????
(aku malas la nak kata.." apesal ko x cari je yg huduh cam ko kalau ko x pandang muka sgt???)
hah kan...kena dah sbijik....sakit ati aku pun..xde aku tny soklan gitu kat mangkuk2 ayun tuh..


Arghhhhh...AKU RIMAS ...RIMAS...RIMASSSSSSSSSSSSSSSSSS....x boley ka biar org sndiri2?????
xde pun org suh ko suka...xde pun org ngorat korang...xde pun org menggedik2...org xde kacau korang pun...apesal korang mengong sgt???? hah hah hahhhhh???? 

korang igt....kitaorg2 ni xde perasaan????? 

Korang igt....suka korang je kena tolak?????

Ehhh...kitaorg2 pun ade perasaan lah oiii...kang aku sambut suma cinta korang..korang simbah asid kat aku plak sbb kena madukan...playgirl segala bagai...

Tolong lah faham....kitaorg pun ade gak perasaan sndiri yg nak kena jaga...kitaorg pun pandai gak suka kat mamat yg kitaorg minat....kitaorg pun x tentu lg dia suka kitaorg ke x....xde pun kite nak cakap mcm tu kat dia... hmmmm...pls lah...jadi lelaki tu jgn la ego sangat..eiii..busuk la weh mcmtu..

TUMBUK muka tu sket!! heheh :p
 ✿ Ehh...En3 ni bleh je kena kat org pompuan..kalu org pompuan tu berperangai seperti lelaki2 di atas...tapi oleh sbb sy pompuan..bunyiknye cam sy tujukan kat lelaki je...hehe..jan marah lelaki...siapa makan cili..dia terasa pedas nya ok...✿ 

oh ya...utk korang2 yg baca ent3 ni...
yg mempunyai pengalaman / masalah yg sama..
i rasa...de satu jalan baik utk kita guna utk tolak perasaan si mereka dgn cara baik...
korang dengar lagu ni :  MAAFKAN oleh Dimas...(clik the link)
and bagi kat diorang...lirik dia sgt best..and humble ... 
^_~

btw...hati ku terpaut pada sang Adam...yg menggelarkan dirinya sebagai..
Abdullah @ hamba Allah....
(penyakit kcb :p)

ok..dah abis bebel..PEACE...babai...hehe :p

p/s : x rasa pun sy ni cantik/comel/ape ok =.= ni kawan sy yg cantik yg ceta..sy tulis ceta dia le ni.... =.=








2 comments:

Fikri said...

mk aih.. pjgnya bebel. Haha.

Hurun Akita @ Ciktika said...

uhuhu...malu le plak senye :p (>.<)