Friday, May 20, 2011

PAKWE KO SIYESS KE NAK KAWEN DGN KO??

Umur cenggini mesti ramai yg dah ada kapel kan..
Dah kapel, sure brangan nak kawen...
Tp da ready ke nak kawen?? 

Yg pompuan, masak da reti ke? masak xpe...bleh blaja kmudian an..
Ni yg jantan ni haa....Lu dah ada pulus ker brader??
Mmg la awek ko ,ko nyer BARBIE DOLL...swett...muchuk2 semua an...
tapi HARGA DIA ko igt mcm harga barbie doll gak ke?
Cube korang tny mamat2 yg korang kenal...
brapa ribu diorang sanggup nk pinang anak dara org...
Dara ke?? yg tu kt len ceta t...

Laa ni...byk lelaki yg manja !!! merengek2 kalah baby umur 2 bulan.
dah tua, dah reti cikaro2...dah ada ati nak kawen...tak reti nk kumpul dwet...
TUP TUP...

Si jantan:     "Mak...abg nk kawen lah...mak pinangkan cikaro abg tu leh.."
Ibu malang : "Brapa yg kamu ada dah...dia mintak brape"
Si jantan :    "RM 10,000 je mak...(dia sebut *JE* tu...badjet sikit la kan)...TAPI...pinjam abah lah dulu...nanti abg da sng abg bayar 2X ganda"
(mulut manis mcm lolipop!!)

@#$%^&*()(*&^%$#...
Weh...ko x malu ke jadi lelaki weh????
yg pompuan x malu Ke hero ko x de pulus nk amik ko jadik bini??
Kalau aku siyes malu wehhhh....baik jd lelaki/ pompuan...siyes aku malu...
Dah tu...yg aku paling bengang...bila aku terbaca kat mana2 mamat pi tulis ttg harga hantaran..
kalo RM15,000 RM 20,000 perghhhh kata dia...
"MAK CIK NK JUAL ANAK KE APA"
Bull @#$%^ Red Bull!!!

kalo ko cinta...ko msti sggup punya...
tp jgn la ko pi pnjam along sgala bagai..ko keja la dulu...ni tak...
hari2 pi meremba kat kedai mamak tgk bola..
budget dah ensem mcm tu...eh?? bf aku pun tgk bola.
Atleast keja lah...tanamkan azam nak bina kuarga bahgia..
kumpul dwet tu...bukan pi bakaq gara2 nk sedut asap dunhill etc suma tu..
Amboih...marah sungguh ye? haha..mcm la CikTka yg ada bf cenggitu kan? tade2...
bkn ciktka..
kalu hero cikTka...cikta dah basuh dia guna clorox..biar terhakis..ngeh ngeh

actually...bukan suma mamat gitu....
masih ada gadis2 yg sungguh bertuah dpt kekasih yg ikhlas menyayangi..
bertanggungjawab dan comel lg...
lelaki gini sedar diri....tahu matlamat..
& yg plg pnting...sayang ibu bapa..kan sweet gitu...
& aku pun bersyukur...sbb aku slh sorang yg bertuah..

ok...dah abis bebel...
jangan marra ^_~ rasanya ekspressi sederhana saja kan...

------------------>P.E.A.C.E<--------------------















3 comments:

AesyaZealous said...

sokong ini entri!! hohoh

Kyra said...

betul tuh betul. semangat betul menyokongnya.ho ho. entry nih cool. :)

Hurun Akita @ Ciktika said...

taw xpa...sure xde lelaki brani komen..hehe..kan ^_~